Najnowsze Wpisy

Nowy bloczek.... Komentarze (4)
09. stycznia 2004 20:44:00
linkologia.pl spis.pl

a wiec zalozylam trzeciego jush bloga (wszystkie 3 prowadze ronoczesnie)

nie ma  cio nie bede mufic ze ten jest fajny bo jest duzo gorszy od tego na blog.pl

ale ze tamtym nie chodzi serv wienc z nuduf sobie tu weszlam i zalozylam tego oto bloga...

mam nadzieje ze sie spodoba...

nie chce mi sie wiencej pisac papa pozdro i ciumasy 4 @ll :*

 

zycior : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

moje-sny | sloneczko-18 | bukichi | ona-myli | chriskamikaze | Mailing